tisdag 29 december 2009

WOAH

Det gick bra minsann, att hämta nåt o käka o sådär.
Knäckemackor, ballerinakex och oboy, bra blandning sådär. Jag är ganska nöjd nu såhär i efterhand åtminstone. Nu har jag jättetråkigt igen och då gör jag listor som är tråkiga att läsa. Brukar ta bort dom någon dag senare för det tar bara upp ful plats. He he he he he.

Jag har insett att min senaste kyss: var med ett jävlans as :')
Jag pratar: med mig själv.
Jag avskyr när folk: ljuger en rakt upp i huvet.
Min bästa vän är: Twinsie.
Min första vän heter: Emma.
Kärlek är: allt, allt är kärlek.
När jag borstar tänderna: klappar jag händerna.
När jag lagar mat: smakar det inte alltid särskilt bra.
Jag tänder på: en snygg grabbrOmpa, fina ögon, helheten.

Jag är rädd för: känslor, DEEPSHIT, ohyes.
Den värsta känslan är: obesvarad kärlek.
Den bästa känslan är: helkär så man blir varm i hela hjärnan.
Jag är bäst på: att äta chips.
Jag är sämst på: att göra kullerbyttor under vattnet.
Om jag va ett djur skulle jag vara: En lusbulle.
Min mobiltelefon är: jättedålig, jätteful och värdelös.
När jag vaknar på morgonen: somnar jag om.
Just nu tänker jag på att: sjunga lite mer Håks.
Bebisar är: fula, ehehe, nej ganska söta när dom bajsar(obs, man ska helst vara väldigt förkyld samtidigt) och sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar