lördag 12 december 2009

Lördag

En annan värdelös dag. Vad gör man? Min dator har virus, eller hade, han datornissen ringde förut o sa att datorn var klar att hämtas <3 SÅ himla skönt. Varit o handlat böcker idag, fint. En callgirl-bok, hon är hora osv. Bra jobb, ehe. Nja, men okej. Sen nån annan. Måste fan ha till jobbet. Och ikväll ska jag nog läsa horboken om inte nån vill ses. Men det tror jag inte så jag och en bok. Skippade tillomed kusinen som fyller år idag. Så päron och syster är där, helt ensam hemma. Booring, men skönt. Inga chips. Klockan är mer än åtta. Jag orkar inte preem, för långt, för dyrt.

Men det var faktiskt folk som hade saknat mig på internet, eftersom jag inte haft dator på en två veckor ungefär. Jag blev lite glad för det. Internetzpeople är också bra, tillomed att dom saknat mig. Men vafan, det betyder väl ingenting antar jag. Irl är väl mer. Jag saknar.

Horboken och jag alltså. Känns inte särskilt bra. Ska nog sova om en timme eller så, ovärt liv för tillfället. Så jag sover nog hellre, drömma är bättre faktiskt. Hejdå.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar