tisdag 29 december 2009

Ibland så finns det saker


Känner mig så fruktansvärt logisk. Mitt rum är så jobbigt stökigt att jag inte vet var jag ska ta vägen längre. Påbörjade skrivbordet för typ tre veckor sen, la ner allt från hyllorna PÅ där.. man skriver osv i vanliga fall och där har allt legat sen dess, men jag har aldrig någon lust att ta tag i den där gigantiska högen med papper och skit.

Sen flyttade jag ut fåtöljen från rummet när jag städade då också, där jag hade mina kläder, nu ligger dom på golvet istället och på skrivbordsstolen, orkar inte fixa det heller. Jag är för lat för mitt eget bästa.

Nu har jag sagt att jag ska gå och äta i två timmar men har inte rört på min platta lilla rumpa än. Men, NU, när jag är klar med detta ska jag minsann masa mig till köket och ta nåt o äta.
Återkommer senare om det gick bra eller inte.
Heippa.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar