fredag 18 december 2009

När dagen den var grön som snö


Snö.
Det är så jag säger det.
Håkan-period nu, plus Adept. Bra blandning. OC The Used, som liksom alldeles galet.
Nu tänkte jag på Johan minsann, sådär galen.

Iallafall, veckan började dåligt. Den där mätaren ligger under noll nu. Har varit alldeles för länge nu, borta, från mitt synfält. Sen POFF blev det grymt bra, var jätteglad och nöjd. Sen nu, POFF försvann mitt bra humör igen, så jävla oglad för tillfället. Vill mest bara gråta ögona ur huvet och sådär, skönast är när man är själv hemma o slipper va helt knäpptyst för att ingen ska höra, jag gillar't.

Jaha, helgen då. Uhm. Jobb imorgon, "kul". Ska åka med Fidde och handla fisk, eller imorgon vet jag icke, vi får se när vi ska göra't. Vill ut, vill dricka upp femtioelva liter vin och däcka i snön i en liten klänning. Så jävla nere i det, avskyr det hårt. Lördag, julhandla med Tim på Nova, sen fika med Koffe på Ariman, sen kommer Angelie o möter mig o sen ska vi börja öla, kanske Fiddis joinar också, we will see. Jag är.. låtsaspepp iallafall. Have a nice day, eller inte.

Hejdå.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar