lördag 5 december 2009

Så trött på det mesta. Allt faktiskt för att va mer specifik. Bor fortfarande hemma vilket jag avskyr allra mest. Blir helt instängd här. Dom bara klagar på mig dygnet runt. Allt jag gör är fel. Allt jag inte gör är fel. Jag är fel fel fel. Jobb? Nej. Har nästa vecka. Känns det bra att va timanställd? Nej. Aldrig kan man planera något. O hela nästa helg är förstörd. Julfest med ett jobb på fredag. Vill på gayklubb. Vill till danmark med angelica igen. Dricka öl o kolla julmarknad o grejer. Lördag fyller min kusin. Funderar på att strunta i det o göra nåt vettigt. Är supa vettigt? Ja. För min hjärna iaf. Min dator funkar inte. Har fått ett jävla skitvirus. Allt kommer bort. Alla mina bilder. Det gör mig på ledsen. Alla minnen. Herrejävlar. Sen är det riktigt enormt psykiskt jobbigt att tycka om någon som inte gör det tillbaka. Vad vet jag, nej jag har inte en aning. Men det känns mest logiskt för man kan inte tycka om oh. Inte så. Inte på det sättet. Jag blir knäpp. Det förstör mig där inne. Jag trodde det skulle vara en positiv sak, att tycka någon är bättre, nån speciell sådär. Men jag mår bara dåligt. Är det för att jag känner på mig att det kommer gå som alla andra gånger. Jag som får bli besviken, ledsen o skit. Jag har ingen aning vad jag ska göra. Vågar inte. Det gör jag verkligen inte. Så jävla feg. Fast vad jag ska våga egentligen vet jag inte. Det kommer bli samma besvikelse nu right? Jag ska inte ha någon. Så enkelt är det? Helt värdelöst. Fattar inte varför jag avslöjar detta nu, här, men hoppas att ingen som inte ska läsa det läser min blogg men det tror jag inte. Usch. Ska ligga o lyssna på mesmusik nu. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar