söndag 27 december 2009

WOAH lite sånt gojs

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?

Jävla idiot fan. Vet att du verkligen gillar honom men han är inte värd dig.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Men rid mig då!

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Haha ja jag är konstig. Förstår inte hur du kan ha haft sex med mig..

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Bara så du vet så vill jag få träffa dig snart!

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Ja men kom in till stan på fredag :)

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Knulla mig som en gris :D

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Hahahaha sjukt illa faktiskt. Nej jag vet inte, använder inte dildo.. så värst mycket?!

8. Vad vill du höra mest av allt?
Haha, du är för go du Sandra :)

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Jo jag vet, förlåt. Men nu kom det iallafall fram. Jag har sagt vad jag vill iallafall.

10. Din romantiska replik?
Jag tycker du är bra som tusan. Förstår du?

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
För att jag tycker om dig på något vis. Jag vill inte bara träffas och knulla.

Hahaha jävla fittsms, ni kan fan dränka er i nån jävla öl eller nåt, idioter ungefär hela högen :') Jävla äckel-hoes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar