torsdag 13 januari 2011

Yes

Någon som..
Förstår dig:
Det gör inte ens jag själv så.
Du saknar: Ingen, no-one osv.
Du längtar efter: Att Tobiz kommer hem.
Du hatar: Mycket och lite.

Vem..
Kramade dig senast:
Tobiz.
Pussade dig senast: Tobiz.
Ringde dig senast: Mammi.
Ringde du senast: Mammi.
Var hemma hos dig senast: Tobiz.
Var du hemma hos senast: Tobiz.

Har du..
Några kärleksproblem:
Duja.
Ätit något idag: Nope.
Pratat med någon idag: T.
Gråtit idag: Nä.
Skrattat idag: Lite.

Jag..
Är singel:
Ne.
Vill ha: Det bra.
Är rädd för att bli övergiven: Japp.
Svär ofta: ja fifan.
Sjunger i duschen: Inte längre.
Är en morgon person: Usch nej.
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Nje.
Är kär i kärleken: Lite ja. Det är så fint.
Skrattar åt mina egna skämt: Bara jag fan.
Vill ha barn: Sen.
Skulle göra plastikopertaion om det var ofarligt och gratis: HEJ BOOOBIES!

Har du..
Glasögon/linser:
Nä.
Piercingar: Nipple + septum.
Pojk/flickvän: Yes.
Jobb: Timvikarie.
Färgat håret: Släpp-färg.
Bra självförtroende: Sämsta.
Varit kär: Ja.
Dumpat någon: Nje.
Gjort något olagligt: Jao.
Somnat i skolan: Yesbox.
Brutit ett ben: Nej.
Sett en fallande stjärna och önskat mig något: Många gånger.
Gjort något jag lovat mig själv att inte göra: Mmm.
Smugit ut utan lov: Japp.
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Japp.
En hemlighet som ingen vet: Ja.
Sovit en hel dag: Japps.
Somnat gråtande: Ja.

Brukar du..
Titta dig själv i spegeln:
Undviker.
Ha ångest: Ibland.
Drömma mardrömmar: Ibland.
Klä dig i svart: Ja.
Hata folk: Inte utan anledning.
Lita på folk: Det är svårt.

Sista person som..
Sov i din säng: T.
Fick dig att gråta: .
Skrek på dig: Mamma.
Du fick sms från: Emma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar