måndag 24 januari 2011

I'm your fool


Jag
gjorde upp en eld för dig
och nu brinner hela skogen
Nu
vet jag vad du kommer o säg
och det känns som första gången
Kom
vi visar dom att det är vi
men det visste alla redan
Ut
springer du iväg med mig
ja hör du hur dom sjunger?

Jag hör, lol.



Lyssnar på faggggoTTmusik och mår bra. Det börjar kännas okej igen. Bra tillomed. Himla bra tillomed. SVINbra tillomed. För nu skrattade jag till tillomed. Måndag. Några dagar kvar till helgen. Jahapp osv. Har mina fina ledtrådar.

Lol, nu lyssnar på jag Taylor Swift. Lol. Det är fan l0l f0h realZ tror jag. HIHI. Hej. It's a lovestory, baby just say YES, osv. Ah, juste. Så fint är det. Fast det var jag som sayade YES. YES YES YES. Så jävla YES, inte ens drygt som en liten droppe diskmedel. Bara så fint.

Mina i'n funkar trögt as fuck. Ligger väl nån liten chipzsmula där under och bara vill fresta mig, men det kan den glömma, HIHI. Hej.

MARRY ME JULIETT osv. Fast nä, kan ju chilla lite okej kram.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar