söndag 2 januari 2011

Punkt slut för 2010


Där är Adrian som liten minibebis. Funderar på att sätta lösenord här på bloggN, så slipper man folk som snokar och sådär, hör av er om ni vill ha det sen osv så får vi se.

Hänger fortfarande med den finaste mannen i stan, eller världen ens. Vi hare miisigt och grejer. Nytt år äre med och det är slut på mitt tjippzkäkande i mängder. Det kommer väl bli cirka fem gånger det här året om allt går som det ska. Undra vad som händer om ett år, ifall jag klarar det. Kommer jag avlida och gråta ut för att jag får äta det igen och fortsätta avguda precis som förut eller bara dissa? HEHE.

Imorgon ska vi göra något, men vad vet jag inte. Funderade på Nova, men drygt på söndagar, så blir nog på måndag istället osv. Sen drar vi upp till Växjö och hänger där, h1h1.

Puz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar