lördag 22 januari 2011

Skånelandet heippa lol fniZz

Här är den allra finaste bilden, hihi. T-M har gjort den, fint.

Lol, kan inte somna, men nu är jag hemma iallafall.
Har mest varit med Tobiz idag, jag sprang o handlade lite också. D0ktiH_cheY.se osv. Blev sugen på prinskorvar som fifan så jag köpte det. Hihi. Sen kollade vi på lite film och miiste lite och sen åkte jag med tåget hem till Skånelandet. Gillar det inte.
INTE säger jag.

Mamma hämta mig i Hööret och sen drog vi hem till pappsen och hälsade på lite. Kollade Let's Dance, chillade med la familia lite och sådär. Var ju ett tag sen sist. Sen körde jag och mammi hem till oss.

Tog fram min såndära roliga bok med barncitaten och läste för henne. DAMN vad kvinnan garvade ihjäl sig alltså. Hon skrattade, fick ont i magen, grät och höll på att kissa på sig ungefär. Jag med iochförsig. Sjukt övertrött tjejje är jag.

Det är svårt att sova utan dig. Det är så det är. Klockan är tio över tre och det känns jättetråkigt, men lol, nu ska jag sluta vara en sån fjant-tant och lägga mig och lukta på den fina, bruna tishan som låg under täcket när jag kom hem. Det är det allra finaste. NOM säger jag och kommer tusen gånger med näsan när jag luktar. Då känns det bra igen. Puz.

Punkt slut och god katt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar