söndag 23 januari 2011

When you an I and he and she are We

JAG ÄR HELT JÄVLA GLAD SÅ JAG INTE VET VART JAG SKA TA VÄGEN ENS. Jag har mens. Hur kul låter det? Det har inte ens förstört min dag som den har gjort ända sen första gången den ploppade ner från himlen. Eller ah, från fittan såattsäga, om man vill vara korrekt.
Har alltid haft världens största problem med denna veckan. Fått ont så jag avlider, gnäller, känner mig vidrig och mår allmänt dåligt och är på världens sämsta humör.

Idag vände det. Trodde det skulle vara pain in the "ass" som alltid annars. MEN ÅH VAD JAG ÄR NÖJD OCH GLAD OCH BARA ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, vill skrika rent ut sagt. Får jag det? JA, fast mamma lär ju gnälla lite på mig då. HIHI. Fattar ni!!! Så jävla underbart. Jag mår _bra_. För en jävla gångs skull. And I love it. As fuck.

Punkt GLADJÄVLA slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar