lördag 22 januari 2011

Jag har tänkt och det är ovanligt så bli glada

Okej såhär är det. Jag skriver så jävla mycket mer när jag mår dåligt. Nu har jag nästan inget att skriva om, för jag mår så jävla bra. Har kollat tillbaks på bloggen och nästan alla gamla inlägg är negativa och deppiga. Det är ju då man vill skriva av sig. Ingen får ut något av att veta vad jag gör varje dag och det får ju inte jag själv heller.

Inte för att folk får ut något av alla jävla deppinlägg heller, men det fick jag. Det kändes åtminstone lite bättre att ploppa ut det i text. Bara få skriva att jag tycker att jag är så jävla ful, utan att någon kan säga emot mig när jag inte vill. För jag skriver inte att jag känner mig fulast i världen för att folk ska säga motsatsen, utan för att jag faktiskt tyckte det.

Jag tycker fortfarande att jag inte är något att hänga i julgranen, eller den finaste klänningen i affären, men jag är nöjd. Jag har så mycket mer nu än då. Hela jag är lycklig, fastän jag avskyr just det ordet. Det klingar dåligt i munnen, men just nu sitter det så fint. Jag är GLAD. Jag behöver inte bloggen så mycket längre och det är kanske mest en positiv sak trots allt.

Kommer snart få en egen hemsida också, som Tobiz håller på och fixar. Jag har lite planer. Men jag kommer blogga därifrån sen istället. Flytta över denna eller hur det nu ska bli, det får vi se, men han håller iallafall på och fixar. Han är den allra bästa faktiskt. Jag är glad att jag hittade den mannen. Puz.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar