torsdag 4 november 2010

You gave me butterflies


Warm, wet and wild. Det är väl det vi inte varit idag. Svinkallt och trött som fifan. Men idag gjorde vi iallafall något kul och WOW typ. Tog Subway in till Times Square och sen en sån där tourbus som guidade runt. Det var nice, förutom att min kamera dog.

Checkade ju ut iförrgår från hotellet vi bodde på under halloweenhelgen. Sen checkade vi in här i harlem. Ligger vid Central Park osv. Här är nice, dock jävligt kallt.

Imorgon ska vi åka touren igen, hoppa av och gå runt själv lite, sen någon Uptowntour. Sen kanske en Nighttour, så har vi det gjort. Sjukt nice, lättare o ha någon som guidar en.

Inatt var polisen här på hostlet. Hahaha som jag skrattade. Vaknade till lite av att jag hörde två bögar tjaffsa utanför dörren(trodde jag), men det visade sig vara en störig snubbe(lät som en bög, lovar, nej jag har inget emot bögar, men det lät extreme_gay_schtyle osv), som tjaffsade mot receptionisten och sa massa dryga grejer, så han andra ville ha ut honom härifrån, tog väl tag i honom. Då skriker den sk bögen, "NO DONT TOUCH ME". Sen började han springa runt och lät överdramatisk. "HELP ME HELP ME HELP ME (ringer polisen), HELP ME, HELP ME, HE'S SLAPPING ME, HELP ME". Så kom polisen sen o bah "OPEN THE DOOR". Hahaha så roligt det var.

Jaja whatever. Var på ett zoo, Bronx zoo i måndes, när vi inte hade mycket o göra när vi bodde i "Jamaica". Det var en lång bussresa och en djurpark stor som Kolmården ungefär, asmysigt var det. Great!

Kiss me like you did.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar