fredag 19 november 2010

I wanna wake up where you are


Ja, det går sisådär med att sova osv. Sucks as fakk. Kanske kan bero på att jag sov jättejättelänge jättejättenästan halva dan hos Tobias när han jopppade. Okej, det var halva dagen.

Ohohoppsan ja, hemma från Usa o grejer nu serni. Åkte ju hem i fredes. Planet gick fem hej. Sen 7,5 timme på ett plan där Johanna och jag inte fick sitta bredvid varadndra, det sög lite och det var världens längsta 7,5 timmar skulle jag tro.

Sen framme i Tyskland, två timmars väntan på planet till Danmark och sen tåg från Köpenhamn till Eslöv där Johannas pappi fick hämta upp oss för tåget skulle bli buss eftersom där va banarbete. Nej, inte barnarbete. Okej.

Kom till Johanna, fick riktig mat för första gången på ett bra tag. Stuvade makaroner med stekt falukorv, nomnom måste jag säga. Sen hämtade Tobis mig i Höör och vi drog till mig. Hehu.

Övertrött och jävlig. Däckade så jag snarkade tillomed visst, fast jag kan säga att jag inte tror på det för jag låter ju aldrig när jag sover eller andas ens! Blev kanske lite lurad, fast jag trore tyvärr inte. Kollade filmer och jag var halvdöd ungefär, kul_chey.se.

Pizza, hälsade på pappi, klappade konstiga-kattN, åt glass, kollade filmer, miiiste, sov, sov, sov, var seg igen, vaknade på nätterna, mornarna, klarvaken och grejer, sucks. Men det blev bra ändå. Sen skulle Tobis jobba så jag hänkade till VexiO osådär. Det var fint. Nomnom.

Nu ska jag äta geisha! Hoppas jag klarar mig utan sömn idag okej kram. (Ulla-red). UH.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar