fredag 12 november 2010

Schrim


Hej fula osminkade hora, nu har min näsa börjat snora.

Hejsan alla bloggläsare, fan rimmar ens på det? Ingenting och jag börjar med ett fail, ge mig ett mysigt mail, fast nej jag skojade bara, låt det där med mailet vara. Har en jävla massa dollar, för dom kan man dock inte köpa några hästapållar, dom lär ju kosta lite mer än så, he he he he hå hå håå.

Rimma är ju ganska kul, särskilt om man kallar någon jätteful, men nej nu skoja jag igen, vill ju vara allas vEn. Ljög lite där, vore jobbigt mest, då vore varje dag inte en fest. Snart så ska jag åka hem, hälsa på en lem. Usch vad äcklig jag är, nästan som ett retarderat sär. Är du kär? Ens en gång, sjung en liten snuttepluttig sång.

Klockan är nu nästan tio, förut var hon bara nio. Är klockan ens en tjej? Kanske den har nån hemlig grej? Kollar lite Harry Potter, käkat pizza med massa flotter. Klockan fem går planet till Tyskland, snö istället för sand. Ser inte fram emot allt det kalla, kanske blir arrjj o vill någon skalla. Gud så dåligt jag är idag, svag, lag, dag, oj det hade jag redan skrivit och någon här har sig på fingret rivit. Det var faktiskt Johanna, nu ska jag noppa hennes panna. Fast okej, lite längre ner, för hon ser ut som en buske, det rimmar bara på pluske, som inte ens är ett ord, hade en lärare som hette Thord.

Nu lägger jag ner, idag gick det inge bra, tralala. Hejdå.

Punkt slut.

Ps. Johanna fes. Två gånger. En kladdig. Jag lovar att den var det. Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar