fredag 12 november 2010

Du, reklam och lite öl + lila







Ätit pizza. Ätit chips. Ätit sockervadd. Druckit lite öl. Det är inte ens gott. Inte ens en gång. Varför är jag inte sugen på ölen ens. Förstår inte. Min hjärna vill liksom inte. Inte för att jag måste, men jag skulle ju gärna vilja dricka upp dom och inte behöva öppna, hälla ut och bara slänga flaskan.

Men så äre. Dålig ölis just nu. Ska bättra mig. Eller? Vill bara ha vin nu. Fast nä. Nu ljög jag ens. Men det är gott åtminstone.

Jag gillarej mest i hela världen faktiskt. Japp, det gör jag. Får jag säga det ens? Ja men det får jag ju. Lika mycket som Usa-nissarna får ha reklam en gång i sekunden på tv här. Jag bestämmer ju ens. Ja för det gör jag.

Tråkig reklam. Fast du är inte tråkig ens. Jag tror jag gillar ens också väldigt mycket. Fast inte som dig. Dig och ens går ju inte att jämföra. Fast vem bestämmer att det inte går ens? Jo jag, faktiskt. Tack för bestämmandet. Nu ska jag sluta babbla ens.

Punkt slut. -puss-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar