måndag 1 november 2010

Pissoarhistorian

Okej, pissoarberättande med tusen ord kommer här, borde vara fler än tusen eftersom en bild säger mer än tusen ord, men tusen är ganska mycket, visst är det? Tyckte det lät som en kul idé nu när jag inte har något särskilt för mig. Märker vi. Undrar vad jag har gett mig in på, för det börjar kännas svårt, men vi kör så får vi se. Kan ta det från början så får jag med fler ord okej. Here we go, jag hade en liten tjejfest när mamma var borta en vecka, en fredag för att vara exakt. Juden kom, vi handlade på systemet, en bag in box, en vinflaska och rött bubbel som smakade hallon, smultron, whatever. Oj, bara nittiofyra, nittiosex ord och jag tycker jag kommit ganska långt.


Men okej, radbyte åtminstone. Iallafall, vi stack till Lågpris och köpte vars en micropizza, hem och värmde. Väntade och väntade och.. ah, precis. Åt pizzorna. Fortsatte vänta. Vi började bubbla vid sju om jag minns rätt. Svingott och det slank ner på en halvtimme, väntade och väntade på dom andra. Först kom Sanne och hon var nykter, öppnade bag in boxen, smsade Therese att om hon inte kom om tio minuter så skulle vi öppna hennes vinare och börja dricka upp den.


Hon kom, fungerande trick I say. Hej sa hon och hennes pappa sa ta det lugnt, ja sa jag och höll fingrarna i kors i huvet. För det var inte riktigt lugnt vi tänkt oss. Jösses, hur långt ska det här ta i min blogg egentligen? Let’s see. Tvåhundrasextioen ord nu, damnit. Dubbelt till femhundra sen dubbelt på det, fint. Let’s see, igen. Vi körde sånt där fint ”galenpanna”-lekgrejs. Jag fick bli en vagina, då skulle dom andra prata med mig som om jag vore en vagina.. okej, fint. Så skulle jag gissa vad jag var, fick inte se lappen osv, nice.


Jag fick ha den där lappen i pannan hela kvällen, underbart. Vi drog till Gotterian, Sanne skulle ha cola, vi andra köpte cigg och något annat jag inte minns. Har för mig att jag köpte en cola till dagen efter, smart drag då jag har cravings som FAN i helvete efter coca cola när jag varit drunk kvällen innan, plus att jag skulle upp o jobba på lördan o söndan. Snart fyrahundra ord. Detta börjar kännas jobbigt ja ja ja. Okej jag la till flera ja’n bara för att få in fler ord, förlåt. Inte meningen, hata mig inte, men nu börjar jag storyn igen, ja.


Och där var det fourtwenty om jag har någon drugoholic som läser det här, men ni är kanske för stenade för att komma ända ner hit? Munchies, go for it, hej. Sen efter Gotterian i alla fall så hem till mig en stund till, då kom Alex o Nathalie, mitt lilla fadderbarn. Rykte som skorstenar gjorde dom, inklusive mig själv emellanåt okej kram. Tog massa bilder, filmade lite, sen bestämde vi oss för att kila ner till Valvet bara för att Therese nyss fyllt arton och aldrig varit där, trots att det är ett skitställe, men det är i alla fall det enda stället man kan gå ut på i Horby, så Valvet blev det.


Femhundra och lite mer här, det börjar kanske arta sig? Who knows. Men jag är ju snart framme vid höjdpunkten i den här storyn, okej, snart sexhundra, kolla kolla kolla, nu jävlar. Valvet för er som inte har en aning vad det är, så är det ett såkallat uteställe i hålan jag bor i, Hörby. En liten källare med en bar, några bord och en storbildstv, galna fotografer som tar en bild så fort man ler lite eller rör sig för att de ska få något på bild som ser ut som att folk där nere har kul.


Men visst går det, med rätt sällskap och xxxxx antal öl innan det, så kan man faktiskt ha roligt där. Och det hade vi, som fan. Hade såna kalastutor ni vet? Plus att vi fortfarande hade galenpannalapparna i pannan och som jag sa förut så.. var.. jag.. vaginan, svinfint ja. Dansade på det lilla dansgolv där är och tutade i våra tutor och skrattade och hade jävligt svinkul faktiskt. Fick två efterhängsna gubbar/äldre män efter oss som tyckte vi var hajlajbans, vilket vi kanske var, men inte ville vara just pga det där.


Träffade lite annat folk också som blev peppade även dom, beställde något, minns inte vad längre, ganska oviktigt men som ni vet måste jag fylla ut med onödiga ord just nu. Har cirka tvåhundra ord kvar när jag är klar med denna meningen, eller ja, kanske inte, men jävligt nästan, men nu så.


Iallafall, var ganska så full men ändå ganska så klar, Sanne och Nathalie lånade mina keys och drog hem till mig en timme innan dom stängde för dom var nyktra osv. Så jag, Therese och Juden fortsatte röja sönder golvet. Snart kommer det roliga, så ge inte upp nu. Ska jag berätta det nu? Ja, okej, jag gör det.. snart. Okej, nu då. Jag och Therese blev galet kissnödiga, sprang in till toan. Där finns en toalett bara, och bredvid toabåset finns två stycken pissoarer, skålar.. ni vet. Vi fick någon fix idé att kissa där bredvid varandra istället för vars en gång på toan. And so we did, där satt vi lite halvt inne och kissade så vi höll på att dö så skönt det var.


Efter en liten liten stund kom en kissnödig kille in där, han gapade och blev väl lite chockad och vände igen, tack för den, vad bra, föredrar inte att kissa inför andra, det är jobbigt. Men ja, det var väl det jag ville berätta och snart har jag skrivit tusen ord, hoppas ni blir nöjda över min insats nu för det var ganska jobbigt att skriva om en sån liten händelse med så många ord. Jag underskattade visst tusen ord och hade helt glömt bort det sen skolan, men tack o hej, puss och kram!

2 kommentarer:

  1. Jag älskar att du gjorde det! Haha, I'm yours. <3

    SvaraRadera
  2. kissa i pissoar är nog bland det bästa och roligaste som finns. pusshei

    SvaraRadera