torsdag 3 juni 2010

You were my greatest failure

Min blogg på lunar 2004. Sc0re, då var jag asc00l. Ni ska få se några citat därifrån.

Here we go..

"Asså ärligt talat...jag gillar dig ente...men du då?? asså
vafför vill du veta om jag gillar dig fortfarande?? hallå?? asså jag gillar
ente dig fortfarande...bara o inse..men men..."


"Men men...finns en väldigt konstig person på skolan...hmm...gillar ju faan allt o alla...hello?? va försigår i din hjärna om man får fråga?? Näe, jag gillar bara sex stycken...o dig...ehh...*daah*"

"ha dt guutigast=) puss hajj allt från majj...(fatta, jag kan jue rimma...hähä)"

"Läängtar efter å få shejka loss redit...hähä...*ler*
Sen får man jue se om där finns nån sötnos...men dt brukar enet gå så bra me raggandet=( *snyft* hähä"


"Tykker synd om Sara...Putte...om du läser detta nu...Fy faan va taskigt gjort igår...fatta...du sårade hennes känslor...asså...ba gå runt o ta alla...(utom sara) på häcken o säga ti dem att du älskar dem...faan hur kan man ba sjunka så lågt? Skiit ner dig tönt!!!!!!!!!"

Hahahaha nästa jag slänger in måste jag berätta om först så ni fattar, annare äre helt värdelöst!!! HAHAHAHA. Jag avlider nästan seriöst. Hahahahahaha.


PUSS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar