tisdag 1 juni 2010

Walking on sunshine


HELGEN! Awesome, svinroligt. Som en judegris. NÖFFNÖFF. Åkte till Örebro halv åtta i fredes. Var framme runt elva-halv tolv. Väntade på Tåmi, satt på stationen i solen och väntade. Två-halv tre kom han. Alltså.. till stationen. Vi gick och tog två stora starkar sen mötte vi upp hans kompis JohanJonas.

Systemet, vandrarhemmet, let the party begiiin
. Ungefär så. Kom tre till sen, Sandra som hade ett himla fint namn, Veronica och CC. Blev precis sådär lagom full. Tror jag? Hehehe.

Vakna på lördan, tänkte kolla när Jocke lirade, Social Siberia dårå, men orkade inte. Full när jag vaknade vid nio, halv elva däckade jag och BANG blev jag bakis. Inte helt okej. Öl fixade biffen där. Kollade Chemical Vocation, iiinte så bra som dom brukar. Inge skrik öht, tråkigt. Men det får gå för dom är mina kära favoriter ändå.

Alla händelser blandar ihop sig i min hjärna, men ah. Kollade Adept och Herbrightskies och sådär med. Tåmi och dom fick gå ut för man fick inte dricka i parken, tråkmånsar. Men jag sprang in i Adept-moshen och moshade lite sen stack vi och käkade. Bakad potatis med tonfiskröra, GOTT ja.

Tillbaka till vandrarhemmet. Vare den dan vi stack ut? JA, det vare. Eller? Jo det måste det varit. Svar ja, det var det. Tjill kväll den med, jag blev lagom full då med. Herrejevlar, två gånger på en helg? Jag lyckas aldrig annars. Tåmi däckade dirr med teven. Jag babblade på som en liten idiot, sen däcka jag.

Morgonen där, den var ganska jobbig, fast ändå helt okej, för inte så jävla bakis. Käkade på La Gondola för tredje gången jag. Samma sak åt jag med. MÅSTE ju passa på fifan. Söndag, sista dan. JohanJonas åkte hem, jag och Phlippen stack och kollade Ape Rape Escape, BAM, för nyktra så vi sprang hem och klunkade upp min bag-in-box och sprang tillbaka igen och moshade lite till Insekt.

Mötte upp Veronica och Sandra senare. Sen träffade vi Tåmis andra kompis, minns inte vad han hette, tror jag, DreadHead får han heta. Vi stack ut. Käkade på Sibylla, drack mer öl. Mitt konto blev plötsligt väldigt generöst.

Söndagen vaknade jag bakis som en tönt. Tåmi försov sig till joppppet. Jag städa lite snabbt sen vidare till stationen, träffa Denis en stund, sen tåget hem och var hemma halv nio, sen bjöd mamma mig på mat på Donken för hon glömt hämta mig när hon skulle. Hem och sooooooooooooov. UHU. TRÖTT.

Kladdar ner mer roligt sen, hehu.

Punkt slut.

1 kommentar:

  1. Vet inte vilken spelning du såg men jag skrek halsen av mig på unspection ialla fall=) Tack¨för att du kom och kollade!

    Pierre/ Chemical vocation

    SvaraRadera