torsdag 24 juni 2010

Känn ingen sorg för mig, Göteborg


OKEJ, helgen! Jag vågar berätta om den såkallat.

LUHRDAG!!! Stack till Lund i panik med bussen och vidare med ett fint X2000 till Gebege. Ska bara fixa lite stämningsfull musik med lurar och snäppet för högt, beärrbe.. SÅDÄR. Håkan Kråkan. Passar något bättre än Håkan när jag pikkelurar om GBG? Svar nej.

För jag vill veta om kärleeek finns.. nanananaaa. Ni vet ah, skrik med.

Iallafall, mötte upp Åzkar där på centralen, tog bussen hem till honom med all min drygtunga packning innehållande Baginboxare och öl, många öl. FINT ändå, för den som väntar på nåt gott bär aldrig för mycket har jag hört.. oh wait..?

Vi knäckte vars en öl, stack till pizzerian och delade på en Pescatore och pommes. Ölade mer, vinade mer, lyssnade på fin musik. Promenixade till Ica och skulle köpa cigg, men tog Pressbyrån istället. Hem och vinade och ölade lite till. Rykte litttte, Åzkar mosade en mördarsnigel. Jävla mördare, gav igen åde. HIHI.

Jag började en oerhört jobbig fotografera-Åzkar-period, var nog drygare än YES, sc0re, jag vann. Kittlade ihjäl den stackars götlabårgsgentlemannen också, fint! Sen däckade jag visst på golvet i hans armhåla. Blev inlotsad till sängen halv sju!

-

SuhnDagG.


Vaknade o undrade lite vad som hände igår, men det kom jag fram till ganska fort, så inga allt för stora minnesluckor. Mobilen, VART FAN ÄR MOBILEN. Hitta den till slut IIII soffan. Fint.

Sen fixade Åzkar och roomien som såg ut som Joel Kinnaman frukost. Äggröra + bacon och sådär. Jag tog en öl till det, slutade vara bakis, fint. Stack till Frihamnen och vi hoppade in i Stoffis bil och börja supa.

Sa hejdo till Åzkis, in och kollade Early To Bed och Ole's heta ass. Sen sup i bilen, hem till Mojje och supa lite SmåGrå. Kollade 30 seconds to mars, han var ful, rosa tuppkam, beige trenchblabla, svarta leggings med vitt målarstänk på aka sagge, knallröda handskar och skor. ASful.

Tråkiga var dom också, inte alls som jag trodde men wtf, skit i dom ungefär. Musiken är bra. Såg Pendulum innan det fresten, WEIRD. Alla låtar lät som en LÅNG låt ah. Och PARAMOOOOOOOORE!!!! GAH. SÅ jävla bra. Och lite mer.

Tre-i-topp-lista.
1.
Paramore, jävla ös och pepp som fan!
2. Johnossi, asbra spelning faktiskt!
3. Early To Bed, faktiskt, jag gillar musiken som fan, bättre än dom brukar tycker jag nog.

Åkte hem runt tolv? Stannade på MAX och köpte nattttamaud, sov i baksätet och Stoffe tvärbromsade så jag flög fram och undrade vafan, dog jag nu? Fast nä, jag levde. Eller gör jag? Ah, sen hem och sov. SKÖNT!

Jaja, NU ska jag sova iallafall.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar