torsdag 10 juni 2010

I'm an addict


I wanna knoooow what loove iiiiis, I want you to shooow meee!!!

Osv. Ah, käkade laxplanka igår btw, GOTT, SVAR JA!!! Så JÄVLA gott vare, men ah, det kostade lite men ah, fint ändå, hehe.

Idag försov jag mig, skulle börja åtta, vaknade nio och tänkte wtf!!! Men jag stack iväg och var där på en kvart. Grym_chey, fast nä.. jag försov mig ju. Ah. Jobbade till halv tre, stack hem och tog det chill va. Sjukt trött nu, kvart över ett. UH. JA, jag startade att jag skulle skriva inlägget tidiiigt, men orka inte, så kom på det nu och skrev littttttegrannna.

Vill IVÄÄÄÄÄÄÄÄÄG vafan. Trött på denna skithålan. Någonstans. Örebruh? Stockholmo? Gebege? Uh, svårt äre. Men pepp på något är jag. Hade det bara varit billigare att åka tåg hade jag fan åkt hela tiden, runt runt runt. Eller ah, inte RUNT RUNT RUNT, det vore ju kanske lite tråkigt, men RUNT i lilla Sverige. Åde.

Nu ska jag sova iallafall. I'm in trouble, I'm an addict. Osv.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar