onsdag 2 juni 2010

Hihihihihihihi


Lite fina moments sådär;
- Skrämde en neger gjorde Phlippen. "AKTA VATTNET" och negurn hoppade tio meter upp i luften och skrek som en tjej. Det var roligt.

- Inte SÅ fint egentligen, bara när man tänker efter. Blev nekad en shot av en negur i baren för jag hade fått för mycket tyckte han. Dock två öl.. där. Hehe. När jag tänker nu, så kom jag på att jag hade en svastika på fingret(don't ask). HEHE, där stod jag och vifta. BRA jobbat.

- JohanJonas halvdödade en fluga med Tåmis mössa, ca fem gånger. Den la sig utmattad på fönsterbrädan, PZZZZZZZT sprayade vi den med hårspray. Den stelnade. Vi la i den i en cigg, tänkte lura nån fjortiskid att röka den. Sprayade även den med hårspray. POFF fick jag och Tåmi för oss att röka upp den lite senare efter vinklunkandet. Smakade konstigt.

- Tjejen som gjorde "KOMSIKOMSI-tecken" med fingrarna i moshen till mig. GUH vad rolig hon såg ut.

- Mitt rumpande överallt. Moonade i busskuren. Not so nice med bilderna sen I willlll say.

- När vi skrek "SAAAAARAAA!!!" hela tin. En kille som hette Anton, tror jag, kom dit för han trodde vi ropade på honom. Han vart nog bög. Han var svinfull. Han var svinkonstig. Vi lurade honom. Jag var från Hallsberg och femton år. Då gapade han. Såg ut som en fågelholk.

- Allt jävla kissande, det ääääääär ju så skönt, faktiskt. You know it.

- Träffade även Anton på krogen sen på söndan, det var lite komiskt. Han skämdes för dan innan. Kunde han gott göra tycker jag.

- Att vi sov tre och betalade för två på vandrarhemmet, korkade personal, hehe.

- Vakten som kom och sa att vi inte fick dricka öl i parken. Det bästa var när Tåmi skulle visa att vi inte hade mer i väskan och tar upp två fulla ölflaskor. SMART. Hahaha.

- "FAN VAD BRA DOM ÄÄR, DEN HÄR LÅTEN GILLAR JAG, GILLAR ATT DOM HÄLSAR PÅ PUBLIKEN". Ja, skrikrååå.

- Den där leken.. kortspelet.. herrejevlar. Jag förstod den INTE. Det gjorde nog ingen. Hitttepoo.

- Samtalen, dom vart random. Ringde Iggy tillomed, trodde aldrig han skulle svara ens. Och Fannnzi. Och Anna, pratade jag med Anna? Jag minns inte det.

- Mitt städfusk. Man skulle städa själv på rummet om man ville slippa betala för städningen. HEHE. Slängde allt i en sopsäck och ställde in i det gemensamma köket. Orkade inte diska så det ställde jag i diskhon. Golvet var igenklibbat med öl, men det orka jag inte torka upp. Torka bordet med min vita handduk, dom måste tro att jag är extremt smutsig. Ah.

- Ankmamman som kom gåendes längs rälsen när jag väntade på tåget. Efter kom ett litet led med sju SMÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ankbebisar. AW. Dom lär ju dö, eller nåt.

- "Finns i hagen-spelet". Lätt bästa jag spelat.

- Tillplattandet av min röv när Tåmi gungade.. alltså hur bra lät nu det här då? Ah, vi gungade på världens lägsta och konstigaste vippbräda? Gungbräda heter det kanske? Ah, snacka om att rumpan blev ännu plattare.

- Mitt helgonrape på Tåmis helgon. Plankade som en liten galning, man får ju passa på som sagt? Ehe. "BLÅNDI ÄR BÄST, BLÅNDI ÄGER, SUG MIG".

- Den där springgrejen vi körde till.. vem fan det nu var som spelade på stora scenen? Jag tyckte det var så roligt att springa fram som en jävla idiot på gräset mellan allt folk. Benen sprang fortare än vad hjärnan hängde med på. Eller ögonen för den delen. Ett under att jag inte trampade ihjäl någon stackars sate där. /några.

- Tjockisarna. IHI. <- Fetstil.

- Nu orkar jag inte tänka mer. Jag är trött som en liten judegris som rökt fluga. PUSS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar