torsdag 3 juni 2010

Like a virgin

Okej, nu ska jag berätta min allra första upplevelse med en kuk. Hahahaha, bra det låter, right? Men det bottnar i mitt blogginlägg från lunar jag skrev efteråt.

Here we go. Åhus beachhandboll, var femton år, skulle fylla sexton, nyktra. Jag, Emma, Angelica. Johanna och några andra var borta. Hängde på bryggan.

Jag stod där och spanade på en snubbe, han spanade antagligen på mig med, trodde jag. Jag hade rätt. Sc0re. Han kom fram o börja snacka. Prata lite o sådär. Sen försvann allt folk utom jag, han, Emma och hans kompis. Well, Angelie satt där på bänken som en o annan fjortis med nån annan.

Dom fråga ifall vi skulle köra snurra flaskan med hans mobil, aaahvisst sa vi och så började hångelorgien ungefär. Vi stod där som några jävla fån och turades om att strula med dom där två. UH? Sen satte vi oss ner på bänken och jag fick sitta i hans knä. HEHE. Började hångla blabla. Emma satt bredvid och ville INTE ha han andra, noo gorgeous type om man säger så. Inte min heller men smaken är störd när man är ung, ah.

Plötsligt petar Emma på mig, drar mig till sig för att viska en sak. "HAN KNÅDAR DIG FAN MELLAN BENA". Hahahahahahaha jag trodde jag skulle dö. Skrattet bubblade upp men jag satte mig igen och han frågade ifall vi skulle gå en sväng. Javisst sa jag. Herrelol, hade jag ingen egen vilja? Lol.

Gick ungefär tvåhundra meter bort, satte oss mot en sån där MINIstuga. Blabla där hångla vi igen, han torrjuckade och grejer. Sen fråga han om jag ville runka av honom. Javisst sa jag, igen. SURPRISE? Han langa fram den, hade han inte suttit där mitt framför mig hade jag gapat SÅ jävla stort.. alltså.. inte för det där ändamålet utan för att jag blev så jävla paff. Den var HUGE.

Aha mhm okej tänkte jag och började.. ah ni vet. Fattade ungefär noll, men han viskade massa grejer. Hur bra jag var, KUNDE DETTA VERKLIGEN VA FÖRSTA GÅNGEN JAG RUNKADE NÅGONS KUK?!?!?! , hur fin jag var, hur snygg jag var, hur sexig jag var.

Sen låg vi ner. Han frågade om han kunde få ta min oskuld. Tänkte lite.. såg hans gigantiska kuk framför mig.. i lilla mig? Svar nej. Eller, svaret var väl mer.. naaeh assåå.. jag veet inte.. naaae. "Snälla, det skulle kännas så bra för mig, att du ger den till mig, du är så fin, är så kåt på dig. Blablabla, smörninG på högsta nivå I say. Men nej sa jag sådär veligt igen.

Ahaja. Han började stöna o ha sig, jag undrade ungefär WTF? Sen lät han som att han hade ont, "nu kommer det". Aha, vadå tänkte jag? *SARRSARRSARRSARRE* Rätt i handen. Jahaja, vad.. trevligt tänkte jag och torkade av på tröjan jag fick lånat av honom. Det var det det, sen gick vi tillbaka och sen finns det inte mycket mer att berätta. Jo, ps. det var första gången vi sågs, första och sista. Så mitt blogginlägg nedan är psycho. ds

"Jag har hittat vad jag vill ha men, jag får aldri mer träffa en så underbar människa igen, o han som va så fiin, varför ska man va såå fruktansvärt blyg hela tiden? Åh neh, guh så pinsamt, varför kan jaga aldirg ta nån jävla fukking chans? (OBS! Här menar jag om varför jag aldrig knullade honom, jag trodde det skulle fått honom att vilja ha mig.) Jag förstör bara för mig själv!!!
Han va så fiin, så himla snäll så dt inte går o beskriva!!!
Fråga inte om numret heller, men dt gjorde i å för sig inte han heller:( Han ville kanske inte ha dt:(
Fukk då!!!


Han kanske inte ens mena någonting, va vet jag? Jag vet bara att han va helt underbar, å att jag aldri mer kommer träffa han:(

Snälla, bara en gång till!!!
Kyssar
"

HAHAHA, stört va? Om ni nu orka läsa skiten. Trodde efter det att alllla kukar var sådär gigantiska och undrade hur fan det skulle gå till första gången jag skulle ligga, men DET, det blev ett senare problem. HEJDO.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar