fredag 12 mars 2010

Turn me on


En vecka har gått och vart fan tog den veckan vägen undrar jag? Har ingen aning överhuvudtaget. POFF sare o så äre fredagmorgon. Vad fan gör jag vaken undrar jag då. TÄNK om jobbet ringer om cirka en halvtimme? Vad fan gör jag då? Lär ju avlida då skulle jag tro. Stänga av mobilen? Nja, dom ringer säkert hem isåfall och då väcks ju heela familjen och det vore faktiskt lite tråkigt.

Fredagsmus igen alltså. Vart o klippte mig igår fresten. Bara toppar o fixade till luggen. Som knappt är en lugg längre. Nästnästa gång jag klipper mig.. fast näh, jag vill ha långt till sommarn alltså, men okej, efter sommaren ska håret av. Kort som till hakan ungefär. Då ska jag bli kepstjej for real. Det är snyggt med uppsatt hår o den längden som hänger ner i övrigt så det passar säkert bra. Men, utan keps då? Det vetifan. Men jag får se.

Ska pierca mig på onsdag fresten men det tar jag om imorgon för nu ska jag fan sova. Om så det bara blir tjugo minuter. Sov gott allihopa, vilket jag tror att ni gör just precis nu ändå.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar