måndag 8 mars 2010

Skinny love

Se vad jag hunnit med elleeeeer. UH vad jag har tråkigt. Jävla skitmåndag.

Årets bästa grupp: Chemical Vocation.
Årets bästa kvinnliga soloartist: Leona Lewis.
Årets bästa manliga solo artist: City&Colour.
Årets låt: Beyonce - Broken-hearted girl.
Årets bästa dryck: Black Tower ofc.
Årets bästa godis: Choklad.
Årets äckel: Aset jag låtsasdejtade eller fan vi gjorde.
Årets snyggaste kille: Channing Tatum.
Årets snyggaste tjej: Ke$ha.
Årets bästa konsert: HM, inte vart på än.
Årets kram: När Emma kom hem från US and A.
Årets sötaste: Amadeus o min myskväll.
Årets tidning: Story.
Årets bus: Uh, på Banken förra helgen, HEHEH ;>
Årets klantigaste: När vi somna på bussen o vakna 1h för sent.
Årets godaste mat: Laxplankan igår med Angelie.
Årets frisyr: Knullruffs? Ehe.
Årets födelsedag: Angelie har fyllt.
Årets resa: Uh, resan till IKEA? HEHEH.
Årets fest: Nyårsfesten eller hos Anton.
Årets person/personer: Alla som finns eh?
Årets film: Fucking Åmål.
Årets bok: New Moon still.
Årets TV-serie: Paradise Hotel, HEHE.
Årets kyss: Har bara kysst en o det är fittidioten jag låtsasdejtade här också.
Årets ord: Ungefär.
Årets skämt: Låtsasdejthorfittbögasidioten, OJ. EHE.
Årets läskigaste: Kissies nya pattar eller?
Årets tråkigaste: Att jag är så blåst.
Årets roligaste: När Emma kom heeem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar