onsdag 3 mars 2010

I was born a unicorn


Har väldigt tråkigt nu, lirar ett spel jag fick länkat som en galning men nu tar jag en paus för ett inlägg och tyvärr blir det ett tråkigt sådant nu.

Tror förresten det är över nu. I min hjärna är det slut, over and out. Det var nog det där lilla tecknet som behövdes. En bekräftelse, inte från min sida men allmänt så jag kunde vara arg på riktigt, avsky det hela for real och släppa det totalt, helt och hållet.

Nu får inget sådant komma ivägen för mig någonsin mer, hur mycket det än känns som rätt väg att gå just för stunden. Det är inte bra för mig och det vet jag själv också. MEN, jag kan ha fel nu och tro att jag skulle klara av att stå emot, för jag tror faktiskt inte jag skulle kunna hålla mig ifrån det trots allt. Tyvärr. Det gör mig ledsen, men jag kör på ändå.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar