tisdag 14 februari 2012

Pillemojs i ögat

Har fått något i ögat och det suger lite.
Sticks och gör ont hela tin. Kisar som en tönt.
Säkert Sunehår som vanligt. Kittlas och stör sig.

Känns som att livet börjar ordna upp sig faktiskt.
Skönt. Tycker jag förtjänar att må sådär skitbra.
Har dock gjort ett val jag tror många tycker är korkat.
Riktigt dumt och de skulle säkert avråda mig från det.
Men det är mitt val och endast mitt. Eller nja, nästan.
Jag gör det jag tycker känns rätt och det är genomtänkt.
För jag har haft massa tid på mig att fundera igenom allt.
Så, nu har jag gjort det. Men det är något jag håller för mig själv.
Det kommer fram förr eller senare, men just nu äre mitt beslut.
Jag är riktigt nöjd med det för det känns jävligt bra i magen.

Nu ska jag läsa lite och sen gå och sova med Sune.

Hejdå.

2 kommentarer: