måndag 6 februari 2012

Ehu ugh

visste du att.....
att jag vill ha -
helg
att min senaste kyss - var fail
att jag inte gillar - idioter
att min bästa vän är - en katt
att jag har - colacravings atm
att min första riktiga kyss - blev fail
att jag avskyr när folk - ljuger och svinar sig
att kärlek är - något folk ljuger för mig om
att jag gillar - chips
att min msn - innehåller tråkiga människor
att jag alltid kommer att - älska Sune
att jag är förälskad i - någon aka ingen
att sist jag grät var - gången jag inte ens minns
att min mobiltelefon - är bäst
att inatt - ska jag drömma fina drömmar
att när jag vaknar på morgonen - så somnar jag om
att innan jag går och lägger mig - pratar jag med fina människor
att idag har jag - chillaxat som fan
att jag just nu tänker på - hur rolig min helg ska bli
att i kväll ska jag - dricka vatten i mängder
att i morgon ska jag - hänga med en kompis
att jag hoppas - på saker som aldrig kommer bli
att nu ska jag - springa och hämta det dära vattnet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar