onsdag 1 februari 2012

Cry me a river

Jag är trött på människorna i livet.
Jag börjar inse hur fittigt alltihop är.
Jag orkar inte ens leva ordentligt.
O så kommer jag använda denna bloggen.
Tills den nya är helfixad för nu är den skit.
Hatar den. Lika mycket som människor.
Skitliv. Nu har jag tråkigt. Och ont.
Här har ni en lista. Era idioter.


Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 1
Vad tycker du om kärlek? UGH
Har du flashat/strippat nångång? Ja
När kramade du någon sist? Igår
Saknar du någon speciell person? Japp
Har du svårt för att bli kär? Som fyfan
När kysste/hånglade du med någon sist? Förrförra lördan
Ångrar du det? Vet ej
När fick du senast en komplimang? Minns ej
Har du hånglat med någon av samma kön? Öe, nej

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Däckad
Hånglat med nån riktigt ful: Ja
Hånglat med fler än 50 pers: På en gång? Naj
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: Ja, med snurra flaskan
Gjort något riktigt dumt: Mm
Gjort något du verkligen ångrar: Mm
Åkt ambulans: Nepp
Gjort nåt olagligt: Yes
Blivit polisanmäld: Nix
Fått din mamma att gråta: Japp
Skämts över dina föräldrar: Ja
Skämts över dig själv: Mhm
Sagt jag älskar dig och menat det: Japp
Bråkat med din flickvän/pojkvän: Yes
Tar du droger: Hela tiden
Dricker du: Ja, annars dör man
Vilka kläder sover du i: Trosor, linne
Vad hatar du verkligen: Kärlek
Varit kär: Mm
Är du ensam nu: Som åt helvete
Gifta dig: Naj

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: Sune
Fick dig att gråta: En man
Du gick på bio med: Emma
Smsade dig: T
Pussade dig: T
Gav dig en present: Farmor&farfar
Såg dig gråta: T

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: Yes
Kramat någon: Nope
Pussat någon: Nej
Köpt någonting: Nej
Sjungit: Nix
Saknat någon: Mhm
Haft sex: Nej

JAG HAR:
Digitalkamera: Ja
Telefon på rummet: Mobil?
Egen dator: Tre stycken, lol
Könssjukdom: Bara gonorre och syfilis
Husdjur: Katten
Bra kompisar: Okej
Tar du receptbelagda mediciner: Ja, som jag snott, lol

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar