lördag 11 februari 2012

Lördag, igen

Jobbade igår, sen gick jag hem.
Somnade direkt jag la mig ner med Sune ovanpå. MYSIGT.
Så djävulskt trött så poff sa det iallafall.
Vaknade och duschade + fixade iordning mig.
Gick iväg till Emma för vinpimpling. GÖTT.
Sen drog vi ner till Melodays, jag, Emma, Ewe och Sara.
Käkade lax, såklart. AHH så gott, jajamän.
Efter det så gick vi och bowlade.
Gick asbra i början sen gick det sämre och sämre.
Det gör alltid det. Kan slå massa strikear i början.
Sen bah, NEH, ägd. Aja, det är ju roligt ändå!
Sista rundan körde vi bara med vänstran. AH, svårt.
Hem efter det och däckade i sängen, sen jobb idag.
Ugh. Jobb imorgon också sen är det slut.
Tror jag iallafall. Dom ringer säkert på måndag. UH.

Aja, klirrklirr. HEHEHE.

Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar