söndag 10 oktober 2010

You don't have to go

Allt de gör är pissa och stöna
Inne i rullande sten.

Flickor gillar inte pojkar, flickor gillar bilar och pengar
Pojkar kommer att skratta åt tjejer när de inte är roliga.

Vet du inte att allt jag verkligen vill ha är du?
Måste veta att allt jag verkligen vill ha det är du.


This ^, lyssnar jag på ikväll. Iallafall lite, fanns inte första skivan på spottan, too bad. Gillar Google Translator osv. IHI.

Känns som där är en spindel som kryper på mitt lår, upp mot, ja ni vet, förhoppningsvis osv. Jaha, och nu då? Söndag. No nice, gillar det inte. Fast mamma ska bjuda mig på restaurang och sen ska jag hooka upp Emma och kolla Dirty Dancing, för tusende gången. Fint. NOBODY PUTZ BLÅNDI IN A CORNER.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar