fredag 1 oktober 2010

Precis som Romeo


Jag är glad_chey. Jappjapp marsmars. Undra näre vänder! IH. Jag är så lol. Som ens tänker så, men what to do. Nuffin. Kan inte sluta undra när allt ska gå åt helvete som vanligt. Man blir van till sist. Är klen. Dålig på att ta mig upp igen när jag sjunkit ner, långt ner. Fast nej, nu känns det här som ett fail deep-talk. Let's end this shit.

Bu-fucking-hu. Lyssnar på en fin man, som gör musik som en gud. Ja, jag snackar såklart om Håkan Hellström. Är kär i Håkan. Han är bäst. Han gör mig glad, trots texterna som känns lite smärtsamt i hjärtat va. Usch, jag ska inte skriva såhär, håller mig till HEJ NU LIGGER VI OKEJ KRAM. SKEDA MIG PLEASE. TACK PÅ FÖRHAND. HEJDO.

Ah nåt i den stilen. Jag är störd. Min blogg är störd. Jobbade idag. Igår. Sovit fem timmar på dom här nätterna. Är helt slut i huvet, på ett stört sätt även där. Nu är klockan prick 03:00 också. Undra hur det här ska gå.

Fredag. Ska hänga med Emma och hennes tyska pals. Ska bowla och såna fina grejer. Peppat. Hem till pappa och mysa med katten också. Fint.
Nu ska jag försöka sova.


Så många broar jag bränt, ingen tog mig riktigt över, nej
men jag går inte isär när jag går med dig.


PUSS.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar