onsdag 20 oktober 2010

Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Det känns dåligt i magen just nu. Dåliga vibbar av allt. Hoppas det bara är tillfälligt. För det är inget jag o-tror på osv. Jag bara.. jag vet inte. "Dåligt i magen" lät kanske inte heller så bra. Jag känner bara en jäävla orolig känsla och magen gör ont och huvet känns snurrigt. Mina fingrar skakar tillomed. Jag hatar det här. Jag vet, fast jag vet inte. Ingenting vet jag egentligen. Ingen vet. Det är sånt tiden får visa o sådär. Just nu är det lite jobbigt bara. We'll see helt enkelt. Jobbigt, men jag får stå ut. Gah, får panik av sånt här. Hoppas det orndar sig. Ser virrigt, this is weird. Tillfälligt avbrott på mig då. Hej.

Ljug aldrig för mig. Lova aldrig saker ni inte kan hålla. Det är så jag säger det. That's it.

Nu ska vi snart käka "all-you-can-eat" för 21 kronor. Pasta, nomnomnom. Ska bli fint.

Hej, saknar dig, kram.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar