fredag 22 oktober 2010

Ps. I love this


Idag sken solen minsann! Men inte alltför länge. Stört väder. När solen är framme är det SVINvarmt och när den är borta är det "SVIN"kallt. Jobbigt som fan, men vi gillar det, mer än SNÖjävlen som är där hemma nu. Fick en bild.. no nice, NEJ! : ( Blev nästan lite ledsen, vill inte hem dit, fast ändå vill jag! Ehe.

Shoppade lite idag.. surprise? Trosor från Victorias secret, trosor från en annan affär + nerdbrills, jag gillar't. Behöver komplettera min blonda hårfärg med något smart tror jag. Hoppas det funkar.

FAN vad folk kommenterar min tatuering btw, kul, men vadå, har ni aldrig sett en tatuering förut liksom? Big deal? Alla kommer fram o ÅÅÅÅÅÅH gawd vad fint blablabla. Nice anyway.

Peace out.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar