onsdag 4 augusti 2010

You had me @ hello


Goooooooooodbye, sjöng han nyss. Before their eyes, dom är bra minsann!

HEJ JAG HAR KUKONT I HÖGER FUCK-YOU-FINGER!!! Det är inte okej, känns som en inflammation i fingertoppen och förstår ni hur drygt det ääääääär när man skriver så jag hoppar ju över det fingret men förstååååår ni då hur drygt det är att bara hoppa över ett finger. Hahaha, jag misstolkar allt jag säger, hela tiden, skärpning högstadiebryyyd_89.

Två dagar kvar att jobba sen jävlar är jag ledig. Vad ska man göra i heljen för o fira detta då? UH. Do want vinölamarula jatack.

Halva kvar på Eclipse-skiten sen är jag klar med allihop, det är lite sorgligt, för jag vill bara fortsätta o fortsätta. Det är därför jag drar ut på det lite. FAN vad dom knullar i den, jösses. Den filmen lär ju bli het.

PUSS från mitt FUCK-YOU-finger.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar