måndag 30 augusti 2010

CHEER ON


Okej helgen o grejer! Awesome party was awesome. Kanske den roligaste festen på enormt länge faktiskt.

Drog till Stoffe runt ett, köpte pizza, fix&trixade oss. Sen stack jag, Juden och Anton till Natha. Började tjejförfesta där. "Kärlek, sex och intriger" beskrevs förfesten som. Talk about it ungefär. Rasmus körde, var framme vid sju.

Hade världens finaste present o grejer. Fick god mat, kycklingsallad och sådär. Alla var skitpeppa och glada. Totally awesome.

Juden lurade in mig i nässlor. Hon bara; åh, här kan vi kissa, här är skitbra. Satte oss ner o kissade. Reser mig upp och känner hur det börjar brännas i svanken. OJ JAG SATT VISST I EN NÄSSELHÖG? HOPPSAN. Kved lite men alkoholen fixade biffen.

Moshade, cheer on'ade, kasedansade så gräset blev till lera. Hade toafest, sjöng till plinkplonklåtar på gura, dansade lite mera, pressade i folk bag-in-box-vinet, sov på en vääääldigt liten soffa avsedd för en kanske? Vaknade döbakis, fick en kisebebis kastad på mig. BAKIS, svar ja.

Anton(ia), Jukka, Sofie, Rasmus, Danne und moi drog till Viking och käkade pizza, orkade halva bara, men fick min cola. Vidare till Danne med mysik och mådde allmänt dåligt då med. Sen drog Sofie hem och vi stack till Tim, filmkoll sen hem runt tio. Bra helg anywayz, trots den jävliga baksmällan som höll en hel dag.

Fem av fem toasters? Ja.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar