onsdag 25 augusti 2010

Face down


Woho, fyrahunra inlägg. OKEJOKEJ. Vad gör jag uppe nu ens? Crazy motherfucker? Svar ja. Can't sleep. Hej. Det är inte helt underbart, men jag gissar att det blir så. Ibland. Ofta. Aldrig. Ah.

Idag, käkade på Graffiti, bakad potatis, var hos tatueraren o kollade lite, sen hälsade jag på farfar på sjukhuset. Han har legat där två veckor, har en vecka kvar ungefär. Stackarn, trodde han skulle ligga i sängen och se helt miserabel ut men han satt upp o löste korsord(som vanligt, hihi) och blev helt paff och glad när jag kom in genom dörren! Hade med choklad och en tidning. Lilla farfar. Hoppas han får komma hem snart så vi kan spela kort o greja igen. Han är bäst!

Nu ska jag försöka sova. Tjill imorgon och ADEPT. Pepp chey. Godnatt people.

Punkt slut.

Ps. LITE musik till bara, kör min acoustic-list på spottan. Svår att stänga av. Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar