måndag 16 augusti 2010

Dunka mig gul&blå


Open paint, close your eyes, draw a cat.

SÅ jävla awesome. Jobbet idag, kommentar om Caroline Ugglan, ni vet snällasnälla-vider-tanten?
"Kan ICKE glo på henne, hon ser ut som en skadeskjueden kråga". Alltså, skånska på jobbet när den är som bäst. Skrattade så jag avled och alla andra också.

Sen spelade hon upp sin mobilringsignal, eller ja, en yngre tjej fick hjälpa henne att sätta igång den. Det var "Dunka mig gul&blå" och den hatade hon men kunde inte byta. Sen på jobbtelefonen så ringde nån arabisk schalalalalallmusik som hon inte heller gillade. Hon är så jävla rolig. Så bra dag trots mina 2,5 timmes sömn inatt.

Jobb imorgon också, men tisdag då är/ska jag vara ledig. För då bäre av mot Göteborg och All Time Low och Early To Bed och pepp och roadtrip och vin och öl. Glad_chey faktiskt.

Over and out.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar