söndag 15 augusti 2010

Without you

Kollade forum på Ec och en T14 var preggo osv. Så lät det såhär från en T18..

Du har inte ens gått ut högstadiet...-.-'
Och du kommer aldrig få leva som en normal tonåring...men jaja...ditt val.
--------------------------------------------------------------------------
Jag lever ändå inte som en normal tonåring nu. :)
Men som du sa, mitt val. :)
--------------------------------------------------------------------------
jag menar på att festa osv..


Hahahahahaha alltså jag skrattade så jag dog fifan. FESTA! Fan kunde hon inte komma på NÅGOT mer, alltså LOL.. hahahahaha.

-

Kollade felsms osv och det var ju bara sjukt..

Till: Fanny
Sms: Jag köpte small på blusen till Fanny, egentligen har hon ju medium, det vet jag men jag vill att hon någon gång ska fatta att hon är lite för fet!
Svar: Va? Bara för att du är tråd smal!

Förklaring: Min kompis Fanny fyllde år och jag skulle köpa en blus som hon tittat på. Hon tror att hon är så smal och snygg så därför köpte jag fel storlek bara för att hon ska fatta att hon är fet som en gris. Det här meddelandet var inte menat till henne, det blev helt fel. Det var menat till en annan vän. Men nu kanske hon fattar att hon inte är någon 10-poängare!!!


Så nu är tjejer feta om dom inte går i en storlek Small alltså? Vilken tur att jag gör det åtminstone. Dumma jävla fittbrudar som ska hålla på och snacka skit om sina vänner, det är fan störtcepe. HATAR ER TJEJER, ni beter er så vidrigt att jag skulle kunna skjuta er i tårna med luftgevär. Fyfan, ja.

Nu ska jag sova, lycka till osv, skulle behöva en spoon inatt, men det lär väl funka okej ändå mkay. Jobb kvart över sju, det suger men det är roligt folk i helgen åtminstone, så det är okej.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar