fredag 20 augusti 2010

Hate the game


Excuse me while I fall apart.

Ibland går jag sönder helt, men nu är jag lagad med Karlssons klister, för det är sånt man använder när ens hjärta brister. Eller okej. Har någon bit kvar, men det är sånt man jobbar på helt enkelt, kanske låter det vara lite så. Låta det se ut som en glans på kanten bara. Gör inget, at the moment åtminstone. Det är det som räknas.

Nä, tio i tre. Är det okej blondinjävel? Nej det äre inte. Ska sova. Hade SÅ gärna slaggat med ipoden i men den fuckade ju ur, igen. Gick inte o stänga av så fick låta den dö ut så nu är där inget batteri. ELLER, kanske. Ska kolla, måste. Secondhand Serenade vore så fint nu, gnälla när det inte finns något att gnälla om.

FREDAG imorgon.. nu btw. Fint. Jag är glad. Testsmaka mina alkoläsker och skit jag fått, hehehe drunkN. Mmmmgott.

Nä, sova, godnattPUSS.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar