söndag 25 juli 2010

Jump jump jump jump jump on the ground


TO är det kanske? Ingen aning, Emma kör den låten HELA tiden nu alltså, panIIIIIk I say! :'D

I fredes vare partttty, det var roligt faktiskt. Vi tog bussen vid sju nånting, sen framme i Malmö åtta nånting, käkade lite, sen tog vi stadsbuss till Johan. Chilldrick o sådär. Sen vinvinvin som fan. Det var trevligt.

Blev SJUKT lurad av en kille där. Snackade aslänge o seriöst om jobb och sådär. Han började med "aah alltså det är lite pinsamt.. men vi kan säga såhär.. jag jobbar som dansare" AAAH fan vad coolt tänkte jag och så bara jaha vad för dansare? "Ah.. alltså.. erotisk dansare". HEHU, okej?! tänkte jag då. Men så snacka vi aslänge om det o så, sen bara la han en arm på mina axlar o bah.. "nä alltså, förlåt, jag skojade bara hela tiden" HAHAHAHA SÅÅÅÅÅÅ jävla lurad :C Hahahaha det var fan roligt.

Minns inte vad han jobbade med EGENTLIGEN, jag lyssnade nog inte då.

Iaf, sen stack vi till bussen, in på BK och köpte cheeseburgare o pommes o vatten, halvdäckade vid bordet, sen däcka jag på bussen hem. Skulle ringa mamma när jag var framme så hon kunde öppna för hon vill inte att jag ska bli av med fler nycklar så...

"KAN DU ÖPPNA FÖR MIG NU?!?!" I luren svarar Emma; du kanske ska ringa din mamma istället? "Jaaaa visst ja". Hahaha så fint.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar