tisdag 6 juli 2010

I fucked your mom in the eyes


Missar en himla massa, orkar inte. Tråkigt, fniZz.

Fredes.. tror det var då jag hängde med.. nä vänta, jag minns inte, hehehehe. Lördes stack jag till Joakim in das Ängelholm, ölade, käkade pizzaslicear ute med ankorna, varmt som fifan i helvete, hem till honom, film, öl, utgång lite så, shottshottshott, nomnom, tog fel först och då var jag ju bara TVUNGEN att ta två till som var rätt. Bjöd iaf så jag tog inte två själv.

Hem och däck och vaknade runt tolv med film och sådär, sen åkte jag hem, hängde med Nisse på kvällen, planerade lite höst, sen tjillidill. Jobb jobb jobb. KUL, ah jätte.

NU, dundundundundundun..

NOM, Malmöfestivalen!!!

Himla bra band faktiskt, iallafall för att va gratis. Dom HÄR vill jag se..

Band of horses, NOM.
Salem Al Fakir, prr.
Shout out louds lite kanske.
Maskinen, hihi, ska inte dansa, UTAN JACKA!!!
HELT OFF, nomnomnom.
Johnossi, rawr, grymma live.
KAPTEN fucking RÖD!!! GAH, velat se svinlänge.
ADEPT, iiiiiih, pepp på mosh igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar