torsdag 29 juli 2010

Alltså ja..

Jag har en del att bekänna...

Ibland önskar jag att jag vore Anthonio, även fast han var otrogen mot Bögström med Emil. Precis innan jag somnar tänker jag på FlensJens, och den enda som gör mig riktigt jävla pissed off är Henrik. Jesper har ingen smak i konst och Kevin skulle jag helst vilja stå och svära på ungerska till. Igår skulle jag köpa en födelsedagspresent till Marcus men köpte istället ett paket cigg och ljög sedan om att Musslie och Oscar hade rånat mig på 46 kronor. När jag ska sova och är rädd tänker jag inte att det är ett monster någonstans i mitt rum, utan att Simon O har sex med StalkerOscar under min säng. När Tåmi flirtade med mig även fast han var ihop med Åzkar hade vi sex, men då rådumpa jag honom dagen efter och berättade för ApJohan att jag blivit våldtagen. Nu ska jag dissa CheapBrownday och träffa EmoStoffe för att snacka skit om FiiskN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar