fredag 2 juli 2010

Blåndi är djup


Horby Marknad är över för denna gången. Nu är det ett år kvar tills nästa gång. I onsdes så stack jag dit efter jobbet, lite med mammi sen Emma och Sara, sen mötte vi upp Ewe.

Käkade nacho special, NOM I say. Dom käka langos, fyfan vad äckligt, UH. Krekz i munnen. Träffade en massa folk som man inte sett sen förra årets marknad. Fint. Köpte två sjalar, fula foppatofflor, armband, remmar, solrosfrön, en väska och lite sådär. Sprang runt med Ewe till tio, det var roligt. Vi var peppa som fan! Hihi.

Sen vidare till Emma och vinade och ölade. Körde kortspelsskit som alltid gör mig så full. Ah jo tjohej, 36 klunkar, det var INTE fint säger jag. Massa folk, sen stack vi till Hotellet. Asmycket folk där.

Träffade Tim och company. Hängde med dom små pajkarna och vimsade runt. Kissade på kyrkogården, skrämdes lite, träffade min gamla klassföreståndare från nian och vi sprang in på toan och kissade ihop(!?), hahahaha, så jävla akward, men ah okej, hon vart ungefär i samma fullmängd som mig skulle jag tro. Hon är ballll!

Sen tvingade jag upp Tim osv upp o dansa, köpte öl och sen när dom skulle sticka så stack jag hem till mammi och däckade ganska fort. Fick höra om det rejäält när jag kom till jobbet idag. NICE.

Gick en runda med Amanda och mammi sen idag. Mysigt. Köpte nachos med salsasås och lite sånt skit. Nu ikväll har vi myst med filmer, Planet 51 såg vi klart, sen Den lilla sjöjungfrun igen. NOM.

Nu ska jag sova, imorgon är det fredag, då ska jag jobba och avlida lite, lördag blir det nog till Jocke, sen söndag ska jag avlida lite inför måndagen igen. Nice. NU, ska jag sova. PUSS.

Punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar