torsdag 29 juli 2010

B o r i n G


Har tråkigt osv.

Vad var det första du sa i morse? Ja det är imorgon, hihi.

Vad säger dina föräldrar om dig? Men vilka ass ni har! (förlåt det var opassande)

Vad säger du till den som du är kär i? När kommer du hem på middag så jag vet när jag ska börja laga mat min man? <3

Vilken var din första mening som du sa? Jag får äta normal lunch!

Vad kommer bli din sista mening och säga? Grattis tvin! Hoppas du får en skittrevlig dag :) Puss puss

Vad säger du till din bästa kompis? Jag är typ den tröttaste. JODÅ

Vad säger du till den du älskar? O fan va gött! När kan man komma?

Vad skulle du säga om du var med på tv för första gången? Lust o dra till beach 2010? :D

Vad är det sista du säger innan du somnar ikväll? Spränga mage med hamburgare

När du vill ta ett steg längre i ditt förhållande, vad säger du då till din pojk/flickvän? Tru dat. Jag är en skitkass foo irl. Hade permabannat mig själv. Usch!

Vad kommer du säga när du friar? Jag vill ju haa dig i det

Vad var det första du sa efter din första kyss? Gör så snäckan. Ta med dig legg o rosa underkläder.

Vad var det första du sa när du hade haft sex för första gången? Åh! Grattis fan! <3

Vad skulle du säga om din pojk/flickvän var otrogen? Fy fan vad tråkigt! Då tror jag du hade haft roligare om du festat vidare här.

Vad säger du när du blir riktigt arg? Nä du har ju snopp ;) Vi hörs på planket snygging!

Vad säger du när du blir riktigt glad? HAHAHAHAHAHAHA "skjut en kuk"

Hur säger du till din pojk/flickvän att du älskar honom/henne? Hel o ren med korslagda ben!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar