måndag 12 mars 2012

Måndag

Såja, tack.
Magen mår bra igen.
Sune är så lättlurad.
Jag brukar kalla på honom när han inte befinner sig i mitt rum.
Då kommer han direkt och undrar vad jag ville. Haha, så dum.
Jag vill ju bara ha hit honom för att gosa lite.
Men så går han igen. Då kallar jag in honom igen, fniss.

Innan duschade jag honom. Haha, det var roligt. Endast för skojs skull.
Fast det var rätt lugnt med honom faktiskt. Han är inte rädd för vatten.
Så fluffig och mysig päls fick han. Och sen ska vi ut i skogen. Yay.

Jobbet ringde precis. Jobba på fredag. Perfekt. Lite klirr i kassan.
Idag är det skönt att vara ledig. Jobba helg känns mycket värre än vardag.
Konstigt nog. Aja, det ger ju bra med cash iallafall, så det är fint.

Sunes godispåse är slut. Den ligger i sängen och nu försöker han öppna den.
Good luck chuck. Ungefär. Nej nu ska jag sluta rabbla.

En sak till. Ska iväg till Lund på onsdag och fika och shoppa lite smått.
Med Rebecka. Vi tänkte på samma sak. Jag tänkte höra med henne om det.
Så fick jag ett sms från henne med samma grej. Lite komiskt faktiskt.

Aja, herrå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar