torsdag 15 mars 2012

Life is good

Det ligger en fisgris i mitt knä just nu.
Sune kom hit och la sig på mig. Och FES. Direkt.
Han har gjort det två gånger nu. Kommer hit, fiser.
Urk. Det lukar inte så gott, men där ligger han och spinner.

Idag har varit en SJUKT bra dag och jag har varit så glad.
Åkte in till Lund och shoppade med Rebecka.
Vi började med att käka pasta på något nyöppnat tjohejsan.
Sen handlade jag en hatt, en väska, en mascara och.....
EN LÅNGKLÄNNING. Som jag letat efter denna jäkla långklänning.
Hur länge som helst och ÖVERALLT på internet. Så ja.
Gick in i en affär med dyra balklänningar och där hängde den.
SJUKT fin var den och det var precis en sån jag letat efter.
Ingen balklänning då, men en svart snygg lång sak, perfekt längd o allt.
ÅH så nöjd. Var svindyr från början men jag betalade 249 kronor.
SOM HITTAT. Fyfan vad nöjd jag är med dagen som gått. ÅH.

Happy life.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar