fredag 27 januari 2012

It tears me up


Snart halv tre. Det börjar kännas jobbigt i huvet nu bara. Har fixat lite Magnus Betnér för att inte bli knäpp i det tysta och ensamma. Han är bra. Som fan. Han skulle man haft. Som pappa? Som pojkvän? Som bögkompis? Han är bra iallafall. Smart kille.

Legat och lyssnat på sadfacelåtar hela kvällen. Jag går under snart. Men det är bara en/två dagar tills jag åtminstone får dricka upp mitt vin. Det är väl min enda tröst atm. Att slippa den där skiten som maler runt i huvet på mig 24/7 även om det förmodligen kommer vara precis likadant då och det enda som skiljer är väl att känslorna börjar forsa ut i dubbel dos istället, men det kan jag ta. Bara jag får i mig tillräckligt mycket för att däcka i min säng. Att få somna en kväll utan sömnbesvär och stirrande i taket. Det ska bli skönt. Tack för att du finns BT.

Nu blir det Bettan. Hoppas ni sover gott redan.

Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar