onsdag 25 januari 2012

.

Ibland blir man så glad.
På människor med dubbelmoral.
Det liksom storknar i halsen på en.
Man bah HAH wtf mf, ungefär iallafall.
Det är ju ungefär som att jag skulle säga följande;

Jag HATAR Göran Persson, fy vad ful och tråkig han är.
För att SEN bli ihop med honom.

Mja, ungefär så är det ju. Så jävla lame att jag DÖR.
Kan man inte hålla sig till det man säger, säg det då inte.
För faan. Jävla klena människor som säger annat än det dom menar.
Eller ändrar sig plötsligt pga att dom inte vågar säga emot några personer.
BUHU, jag hatar det här. NU GÖR DU SOM JAG SÄGER. Okaay.
Fega idioter. Jag avskyr eran dubbelmoral samtidigt som jag skrattar högt.
Hatkärlek.
Men jag står åtminstone för det.

Börjar även få hatkärlek till något helt annat.
Känns bättre i magen då, tror jag.
Hata är ju tvärtemot älska och jag hatar att älska.
Så det borde ju bara vara bra. Yay!

Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar