måndag 23 januari 2012

Arg som en jävel

Funderar på att föra över alla pengar från sparkontot och boka tatueringstid imorgon, samt shoppa som ett jävla cepehuve. Mja, bra idé kanske. Har ändå inget att lägga mina pengar på längre, såååå. EH. Ah. Vi får se.

Längtar så jävla mycket till helgen då jag ska få dricka mitt jävla vin. Klunkklunkklunk. Sätta på fejksmilet och låtsas litegrann. Det har ju funkat förut, så varför inte nu undrar man. Klart det funkar, åtminstone för andra. Slippa ha o göra med ett jävla emobarn. Hejja!

Jag hatar det här livet. Jag hatar det, jag hatar det, jag hatar det och tänker vara hur jävla fittigt emo som helst, för att jag KAN. Och känner så. What to do. Ja, det undrar jag. Dricka vin och grejer. Det är what to do. Slippa jobba iallafall. Hejja. Fyfan vad jag längtar.

Boxen står på golvet och jag vill bara KLICKKLICK -open-. Men jag vill inte vara vardagsalkis inte. Så jag väntar snällt. Ska inte äta på hela dagen heller bara för att se hur roligt det blir. Hehu. Lär ju bli dubbeltrippelfyrlle-effekt då. Let's hope so. Emoemoemoemo. Plus e. Ja. Hehu. Hehu. Hehu.

Folk bara sjunker i mina ögon. Varenda jävel bara sjunker. Hur orkar ni ens leva med er själva? Det undrar man ju. Hela jävla tiden undrar jag det. Hur orkar folk låtsas att dom ens bryr sig när allt dom har att säga är en jävla massa bullshit och klyshor jag kunde kommit på själv. Då kan man lika gärna vara tyst, för det hjälper ingen. Och särskilt inte mig. Låt mig ligga och halvdö i sängen om jag vill det. Jag VILL det. Det är det enda jag vill. Allt annat känns fett meningslöst. Emoemoemo. Hell yes.

Hejdå, jävla förbannade svin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar